Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2017

Cuba perkara baru..

Assalamualaikum semua. 😊

Bila bercakap pasal cuba perkara baru ni, kalian berani ke? Apa perkara baru yang kalian dah cuba? 
Mungkin bagi seorang gadis, dari tak tahu masak, dah boleh memasak sekarang ni. Dah cuba-cuba masuk dapur, kenal bahan-bahan utama masakan, dah hafal resipi, dah kenal periuk kuali semua.. KanπŸ˜„
Mungkin jugak ada abang kakak kita yang dah pandai berdikari cari duit sendiri. Tak nak susahkan mak ayah. Walaupun masih belajar, tetap gigih cari side income kan. Sekurang-kurang ada jugaklah yang masuk poket tiap-tiap bulan. Sekarang ni Fatin perasan ramai sangat anak-anak remaja mulakan bisnes. Takyah cakap orang lainlah kan, sebab sebenarnya Fatin sendiri pun dah mula berjinak-jinak dengan dunia bisnes ni. Hujung tahun lepas, kiranya awal semester 3 hari tu.. Fatin dengan kawan-kawan ada la mulakan bisnes tudung secara kecil-kecilan. Alhamdulillah.. bergeraklah jugak. Ada la untungnya walaupun cikit. Yelah.. fatin pun masih baru so masih tak pandai lagi nak bahagik…